PRD-Article

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    มิติประชาสัมพันธ์ มหาวิทยาลัยสวนดุสิต
    (กองประชาสัมพันธ์, 2025-01-28) บุคลากรมหาวิทยาลัยสวนดุสิต
    หนังสือ "มิติประชาสัมพันธ์" รวบรวมแนวทางการประชาสัมพันธ์จากหลายหน่วยงานภายในมหาวิทยาลัยสวนดุสิต เพื่อแชร์ประสบการณ์และกลยุทธ์ที่มีประสิทธิภาพ วัตถุประสงค์ของการทำเล่มนี้คือการเผยแพร่แนวทางการประชาสัมพันธ์ที่สามารถนำไปใช้ได้จริง โดยสรุปว่า การบูรณาการการทำงานร่วมกันช่วยเสริมสร้างภาพลักษณ์ที่ดีให้กับมหาวิทยาลัย The book "Public Relations Dimension" compiles public relations strategies from various departments within Suan Dusit University to share effective experiences and strategies. The purpose of this publication is to disseminate practical public relations approaches that can be implemented. In summary, it emphasizes that the integration of collaborative efforts helps enhance the university's image.